صفحه اصلی

English

“پیشرو در مدیریت هوشمند،نادین پویا و پرتحرک”

استفاده آسان ، یکپارچه سازی فرآیندها ، افزایش کارائی ، کاهش هزینه  

 

مدیریت ریسک

مدیریت ریسک به فرآیندی که هدف آن کاهش آثار زیان آور یک فعالیت از طریق اقدام آگاهانه برای پیش بینی حوادث ناخواسته است می‌باشد گفته می‌شود. به عبارت دیگر مدیریت ریسک به فرایند شناسایی، تحلیل و پاسخ به عوامل خطرساز گفته می‌شود که در طول عمر یک پروژه، فرآیند، هدف یا ... ممکن است رخ بدهند. اگر مدیریت ریسک به‌درستی انجام شود می‌تواند با کنترل وقایع آینده، از خطرات احتمالی پیش‌گیری کند. سیستم‌های مدیریت ریسک علاوه بر شناسایی ریسک‌ها و تعیین کیفیت‌شان، می‌توانند تأثیرات ناشی از آن را نیز پیش‌بینی کنند. پذیرش یا عدم پذیرش ریسک معمولا به سطح تاب‌آوری بستگی دارد.

 

نرم افزار مدیریت درخواست

 

مدیریت درخواست

هر کسب و کار و سازمانی در دنیای امروز با انبوهی از درخواست‌های مختلف روبروست. گاه این درخواست‌ها از سوی پرسنل درون سازمان برای یکدیگر ایجاد می گردند و گاه از طرف مشتریان برای واحد‌های مختلف سازمان. از رویی دیگر، با توجه به نوع فعالیت هر سازمان، این درخواست‌ها می توانند در زمینه‌های مختلفی نظیر پشتیبانی آنلاین، شکایات، انتقادات و پیشنهادات، درخواست‌های مشاوره و مواردی از این دست ظاهر گردند. طبیعی است که در یک زمان کوتاه، حجم این درخواست‌ها به قدری با افزایش روبرو خواهد شد که مدیریت آن‌ها به کاری دشوار برای مدیران سازمان و پرسنل تبدیل خواهد گشت.

نرم افزار مدیریت دانش

 

مدیریت دانش

مدیریت دانش به معنای در دسترس قرار دادن نظام‌مند اطلاعات و اندوخته‌های علمی است، به گونه‌ای که به هنگام نیاز، این دانش ها در اختیار افرادی که نیازمند آنها هستند، قرار گیرند تا آنها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و موثرتر انجام دهند. مدیریت دانش شامل مجموعه ای از استراتژی ها و راهکارها برای شناسایی، اکتساب، توسعه، اشتراک گذاری، بهره گیری و نگهداری دانش در سازمان می‌باشد. به عبارت دیگر مدیریت دانش ارتقاء یک رویکرد جامع برای شناسایی، اکتساب، توسعه، اشتراک گذاری، بهره گیری و نگهداری یک سرمایه اطلاعاتی سازمان است. این سرمایه اطلاعاتی ممکن است، داده‌ها، اسناد، خط مشی و رویه‌ها باشد.

 

 

در این خدمت به بسترسازی و آماده‌سازی برای پذیرش تغییرات بعنوان پیش‌نیاز شروع مدیریت دانش توجه شده است. این خدمت در بازه زمانی ۱ الی ۲ ماهه انجام می‌شود. اگر شما علاقه مند به انجام برخی گام‌های اولیه برای ایجاد بستر مناسب برای مدیریت دانش هستید، این خدمت برای شما طراحی شده است:

رزیابی آمادگی مدیریت دانش

قبل از شروع اقدامات اصلی مدیریت دانش، لازم است شرکت ها، نقاط قوت و فرصت‌های بهبود خود را بدانند. پس از ارزیابی، شرکت می‌تواند در بلند مدت روی برنامه‌های مدیریت دانش خود برای رفع کمبودهای شناسایی شده از طریق ارزیابی، تمرکز کنند.

برگزاری آموزش‌های ترویجی مدیریت دانش

افزایش مشارکت و همکاری افراد در گرو آموزش‌های آشناسازی و ترویجی مدیریت دانش است. در این آموزش‌ها، افراد با درک صحیح مدیریت دانش و انتظاراتی که از یک کارشناس یا رهبر دانشی در عصر دانش می‌رود، آشنا شده و رویکردها و نگرش‌های کار دانشی را می‌آموزند.

تشکیل ساختار و ارکان مدیریت دانش

این فعالیت یک ساختار راهبری و حاکمیت پایه برای برنامه مدیریت دانش در سطح سازمان طراحی می‌کند. هدف از این کار تعریف ارکان سازمانی استقرار مدیریت دانش و نقش‌ها و وظایف هر یک از این ارکان است.

انتخاب پایلوت مناسب

در این فعالیت مستعدترین، کم ریسک‌ترین و بهترین نقاط شروع برای استقرار مدیریت دانش، با توجه به شاخص‌های دانشی و کسب و کاری اولویت دهی و انتخاب می‌شوند.

کشف به‌ روش‌های مدیریت دانش در کسب و کار شما

از طریق شناسایی بهترین تجربیات مدیریت دانش، شما به ریزه کاری‌ها، چالش‌ها و پرتگاه‌های مدیریت دانش پی خواهید برد و از این طریق مسیر مدیریت دانش سازمان‌تان را بهتر طراحی خواهید کرد.

 

 

S5 Box

Login