پیشخوان

“پیشرو در مدیریت هوشمند،نادین پویا و پرتحرک”

استفاده آسان ، یکپارچه سازی فرآیندها ، افزایش کارائی ، کاهش هزینه  

مزایای ERP دریک نگاه 

  1. تجمیع فرآیندها و داده ها در یک سیستم 
  2. پوشش تمام فرآیندهای سازمان
  3. کاهش هزینه های انبار
  4. کاهش هزینه سفارش ها
  5. کاهش هزینه تولید
  6. کاهش هزینه عملیات مالی
  7. کاهش هزینه حمل و نقل
  8. کاهش حجم  سرمایه گذاری
  9. کاهش هزینه های ناشی از توقف خط تولید
  10. کاهش هزینه خطاهای ناشی از هماهنگی ضعیف بین واحدها
  11. کاهش زمان تکمیل و نهایی کردن محصول
  12. افزایش شفافیت و ردگیری فرآیندهای تولید برای مشتری
  13. افزایش قابلیت متناسب سازی برای مشتری
  14. افزایش رضایت مندی مشتری از سفارش تا دریافت محصول
  15. افزایش فروش و در نهایت رشد و بالندگی سازمان
نرم افزار مدیریت دانش

مدیریت دانش

 مدیریت دانش به معنای در دسترس قرار دادن نظام‌مند اطلاعات و اندوخته‌های علمی است، به گونه‌ای که به هنگام نیاز، این دانش ها در اختیار افرادی که نیازمند آنها هستند، قرار گیرند تا آنها بتوانند کار روزمره خود را با بازدهی بیشتر و موثرتر انجام دهند. مدیریت دانش شامل مجموعه ای از استراتژی ها و راهکارها برای شناسایی، اکتساب، توسعه، اشتراک گذاری، بهره گیری و نگهداری دانش در سازمان می‌باشد.
به عبارت دیگر مدیریت دانش ارتقاء یک رویکرد جامع برای شناسایی، اکتساب، توسعه، اشتراک گذاری، بهره گیری و نگهداری یک سرمایه اطلاعاتی سازمان است. این سرمایه اطلاعاتی ممکن است، داده‌ها، اسناد، خط مشی و رویه‌ها باشد.

مدیریت ریسک

جهان پر‌تلاطم امروزی شرایط ناپایداری را برای سازمان‌ها و شرکت‌ها بوجود آورده است. این شرایط سبب می‌شود تا سازمان‌ها علاوه بر آنکه نیازمند انعطاف‌پذیری بیشتری باشند در معرض مخاطرات فراوانی نیز قرار گیرند. این مخاطرات حسب نوع و تاثیرات آن می‌تواند در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، سازمان را با مشکلاتی مواج کند. گاهی این مشکلات می تواند به اندازه ای بزرگ باشد که بنیان سازمان را به خطر بیاندازد.
امروزه مدیران به مبحث مدیریت ریسک به عنوان یکی از مهمترین ملزومات مدیریت استراتژیک سازمان خود می‌نگرند.
 
Taking BMX Bikes To
New Levels

داشبورد مدیریتی

در اقتصاد چالشی و تجارت پرتلاطم عصر حاضر سازمان‌ها در تلاشند برای رسیدن به اهداف خود در تدوین استراتژی صحیح، فعالیت‌های پرثمر و موثر و مشتری‌مداری، گوی سبقت را از دیگران بربایند و نکته مهم و حیاتی برای مدیران، توانایی تصمیم‌گیری سریع بر مبنای اطلاعات جامع و صحیح است. سامانه داشبورد مدیریت مجموعه انبوهی از تحلیل‌های مربوط به فرآیند مدیریتی را در زمینه‌های مورد نیاز به افراد مربوط ارایه می‌دهد.
 
 

مدیریت دانش در سازمان‌ها

 

مدیریت دانش در سازمان‌ها
مقالهء حاضر حاوی مباحثی دربارهء این است که چگونه می‌توان فرآیند مدیریت دانش را به فعالیتهایی در زمینهء ایجاد دانش، اعتبار بخشی به دانش، نمایش و عرضهء دانش، اشاعهء دانش و فعالیتهای بهره‌گیری از آن تقسیم‌بندی نمود. سازمان‌ها به منظور استفاده از دانش باید به سرعت در فعالیت‌های مربوط به مدیریت دانش موازنه ایجاد کنند. عموماً برقراری چنین موازنه‌ای نیازمند ایجاد تغییرات در فرهنگ سازمانی، فناوری‌ها و فنون است. برخی از سازمانها بر این باورند که با تمرکز صرف بر افراد، فناوری و فنون می‌توان دانش را مدیریت کرد. تمرکز صرف بر این سه عامل به ادامه فعالیت‌های رقابتی سازمان‌ها کمک نمی‌کند بلکه تعامل بین این‌ها است که به شکل مؤثری سازمان را در زمینهء مدیریت دانش خود توانمند می‌سازد. با ایجاد یک محیط کاری پویا و آموزنده سازمان‌ها می‌تواند پیشرفت‌های رقابتی‌شان را حفظ کنند.
● مقدمه
در سالهای اخیر «مدیریت دانش» به یک موضوع مهم و حیاتی مورد بحث در متون تجاری تبدیل شده است. جوامع علمی و تجاری هر دو بر این باورند که سازمانهای با قدرت دانش می‌توانند برتری‌های بلندمدت خود را در عرصه‌های رقابتی حفظ کنند.
منابع نقد و بررسی و چشم‌اندازهای رقابتی سازمان‌ها نشان دهندهء تأثیرات این دیدگاه در عرصه‌های استراتژیک سازمان‌های تجاری است. (نلسون و وینتر، ۱۹۸۲) اگرچه مدیریت، آگاهی از پتانسیل‌های منابع دانش است، اما هنوز اتفاق نظری دربارهء ویژگیهای این دانش و روشهای بهره‌گیری از آن وجود ندارد. محققین و دانشگاهیان دیدگاه متفاوتی در خصوص مدیریت دانش اتخاذ کرده و گستره‌ای از راه‌حل‌های فناوری تا مجموعه‌ای از دستورات عملی را در نظر دارند. به عنوان مثال اکثر مدیران تجاری، قابلیتهای کامپیوترها و فناوری‌های ارتباطی را در مدیریت دانش باور دارند، این افراد استدلال می‌کنند که فناوری اطلاعات می‌تواند از انبوه اطلاعات ذخیره شده در منابع قدیمی مانند مراکز فروش، کارت‌های اعتباری مشتریان، فروشهای تبلیغاتی و اطلاعات مربوط به تخفیف‌های مقطعی، «دانش» فراهم آورد. یا برخی دیگر بر این باورند که «دانش» در ذهن انسانها است و آموزش کارکنان و انگیزهء عوامل کلیدی مدیریت آن به شمار می‌روند.
مؤلف در این مقاله دیدگاه مبسوطی به مقولهء دانش داشته و بیان می‌دارد که تعریف مدیریت دانش صرفاً از منظر فناوری یا سیستم‌های اجتماعی، سبب انحراف به سمت یک دیدگاه و غفلت از دیگری است. همانگونه که در ادامه بحث به آن پرداخته خواهد شد، سیستم‌های اجتماعی و فناوری در مدیریت دانش به یک اندازه مهم هستند. تبدیل داده و اطلاعات به یکدیگر به واسطه فناوری اطلاعات صورت می‌گیرد ولی فناوری اطلاعات گزینه ناتوانی برای تبدیل «اطلاعات» به «دانش» است. عوامل اجتماعی، «دانش» و «اطلاعات» را بهتر به یکدیگر تبدیل می‌کنند اما همین عوامل در تبدیل «داده» به «اطلاعات» کند هستند. این یکی از دلایلی است که ما اعتقاد داریم مدیریت دانش از طریق بهینه‌سازی دو عامل زیر سیستم‌های اجتماعی و فناوری بهتر انجام می‌شود. ریشه‌های این دیدگاه را می‌توان در چشم‌اندازهای اجتماعی- فناوری سازمان یافت. (امری، ۱۹۵۹؛ تریست و بامفورس، ۱۹۵۱)
پژوهشگرانی موفقیتهای شرکتهایی چون Hewlett-Packard, ۳M, Xerox, Scandia AFS, Buck man Laboratories را نتیجه پروژه‌های مدیریت دانش می‌دانند؛ اما به روشنی اصول و فرآیندهای مربوط به مدیریت دانش را تشریح نمی‌کنند. در این مقاله مفهوم مدیریت دانش بیان شده و نشان داده می‌شود که چرا سیستم‌های اجتماعی و فناوری در ارتباط با مدیریت دانش از نقشی حیاتی برخوردار هستند.

چشم انداز

چشم انداز شرکت توسعه نرم افزار ها و راهکار های تخصصی حوزه صنعت و خدمات، و کسب سهم عمده بازار در حوزه سیستم های سفارشی و تخصصی صنعتی است.

اهداف و ماموریت

تامین رضایت مشتریان بر مبنای کیفیت محصول ارائه شده و حسن عمل به تعهدات

سوق دادن شرکت ها، سازمان ها و صنایع داخلی به استفاده از فناوری های جدید، در جهت افزایش قابلیت های سازمان ها در ابعاد چابکی و پایداری

ارائه دیدگاه های یکپارچه در عرصه فناوری اطلاعات در صنایع

افزایش و بروزرسانی مداوم دانش تخصصی پرسنل

مزیت های رقابتی

برخورداری از استاندارد های جهانی و قابل رقابت با محصولات تراز اول جهانی

مالکیت 100% ایرانی

برخورداری از دانش فنی و تخصصی در زمینه فرآیند های تولیدی و صنعتی

استفاده از برترین فناوری روز دنیا

انطباق نرم افزار ها با دستگاه های تلفن همراه هوشمند

امکان اتصال و یکپارچه سازی سیستم با سایر سیستم های اطلاعاتی

چرا نادین؟

مهمترین چالش سازمان ها و صنایع در مقوله استفاده از سیستم های نرم افزاری، عدم تطبیق بسته های نرم افزاری آماده (بست های نرم افزاری تیپ) با فرآیند های درون و بیرون سازمان ها و صنایع است. مهمترین مزیت رقابتی این شرکت برای صنایع ایرانی آن است که برای نخستین بار مدیریت منابع و کارخانجات با استاندارد های جهانی و با بالاترین فناوری روز دنیا به صورت کاملا سفارشی تهیه می گردد.
 

سیستمهای تخصصی نادین

  • طراحی و پیاده سازی سیستم های سفارشی برنامه ریزی تولید (MPS / Master Production schedule)
  • توقفات و محاسبات ظرفیت ماشین و گلو گاه های تولید
  • طراحی و پیاده سازی سیستم های سفارشی برنامه ریزی مواد (Material Requirement Planning)
  • محاسبه ذخیره احتیاطی،زمان و مقدار بهینه سفارش، نقطه سفارش و ...
  • ثبت سفارش خودکار کالا برای واحد بازرگانی
  • طراحی و پیاده سازی سیستم های تولید
    • گزارشات بالانس
    • گزارشات کنترل مصرف
    • گزارشات تغذیه خط
    • کنترل فرآیند و گزارشات ضایعات (PPM و ...)
    • گزارشات راندمان تولید (ماشین، ایستگاه، نیروی انسانی)
  • ردیابی محصول و مواد در خط تولید
  • امکان استفاده از بارکد و RFID  در ردیابی محصول

S5 Box

Login

Register