پیوندها

 

http://www.gurteen.com

این سایت اطلاعات جالبی در خصوص مدیریت دانش ، یادگیری ، خلاقیت و نوآوری ارائه می کند و بیش از 5000 مطلب در خصوص دانش ارائه می نماید .

 http://www.kmiran.com/fa

 

نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت دانش 

 

 http://www.kmworld.com/

ناشر پیشرو ، ارائه دهنده اطلاعات در خصوص مدیریت دانش می باشد .

 http://www.knowledge-management-online.com/

 

 

 http://imi.ir/Pages/home.aspx  
 https://www.theirm.org/about/risk-management/  
   

جهان پر‌تلاطم امروزی شرایط ناپایداری را برای سازمان‌ها و شرکت‌ها بوجود آورده است. این شرایط سبب می‌شود تا سازمان‌ها علاوه بر آنکه نیازمند انعطاف‌پذیری بیشتری باشند در معرض مخاطرات فراوانی نیز قرار گیرند. این مخاطرات حسب نوع و تاثیرات آن می‌تواند در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، سازمان را با مشکلاتی مواج کند. گاهی این مشکلات می تواند به اندازه ای بزرگ باشد که بنیان سازمان را به خطر بیاندازد.
امروزه مدیران به مبحث مدیریت ریسک به عنوان یکی از مهمترین ملزومات مدیریت استراتژیک سازمان خود می‌نگرند. آنها تلاش می‌کنند بواسطه فرآیند های مدیریت ریسک به شناسایی، ارزیابی، پایش و کاهش ریسک های موجود در درون و بیرون سازمان خود بپردازند و بدینوسیله سازمان های خود را در برابر تغییرات سریع محیط و مخاطرات مختلف در حاشیه ای از اطمینان قرار دهند.

 مدیریت ریسك یعنی استفاده از مهارتهای افراد و یا گروهها به منظور حصول اطمینان از شناسایی تمام ریسك‌ها ، اندازه‌گیری و اجرای آنها در پروژه .

هدف از نرم افزارمدیریت ریسک نادین ، مدیریت صحیح ریسکهای موجود و تعریف شده در سازمانها می باشد که شامل فعالیتهای شناسائی ، ارزیابی ، پایش و کاهش تاثیر ریسکهای موجود در کسب و کارها می باشد .

نرم افزار مدیریت ریسک نادین با مدیریت صحیح ریسکهای کسب و کارهای مختلف وایجاد تعاریف کاملا سفارشی سازمانها ، قصد دارد ریسکهای هزینه بر و استرس زای موجود در سازمانها  را مدیریت نموده و به حداقل رساند .

مزایا و قابلیتهای کلیدی نرم افزار مدیریت ریسک  نادبن :

  • زیر ساخت کارتابل محور
  • وجود داشبورد مستقل
  • قابلیت راه اندازی سریع
  • پشتیبانی از چند زبانگی 
  • رابط کاربری کاربر پسند 
  • اعلام هشدار احتمال وقوع ریسک 
  • روش انجام کار یکپارچه در تمامی زیر سیستمها 
  • کنترل سطوح دسترسی 
  • قابلیت ورود اطلاعات از طریق فایل 
  • قابلیت ارتباط با بانکهای اطلاعاتی سازمانها

زیر سیستمهای مدیریت ریسک  نادین :

  • کنترل ریسک 
  • مانیتورینگ
  • ممیزی و ارزیابی 
  • حوادث و رخدادها
  • انطباق 


دریافت کاتالوگ

سیستم مدیریت انبار ، تولید،مهندسی   کاملا سفارشی :

سیستمهای حوزه مدیریت تولیدو انبار نادین  با هدف برنامه ریزی و کنترل عوامل تولید (مواد اولیه، ماشین و نیروی انسانی)، ثبت وقایع تولید و تهیه گزارشات تحلیلی برای مدیران ارشد و دیگر بخشهای سازمان تهیه شده اند که با سایر سیستمهای ERP  نادین نظیر نگهداری و تعمیرات، مدیریت منابع انسانی و مالی در ارتباط می باشند. در عین حال این سیستمها قابلیت استقرار مجزا یا یکپارچه با سایر زیر سیستم های ERP نادین را نیز دارند.

سیستمهای این گروه و امکانات مهم آنها عبارتند از :

 

1. تولید
 اطلاعات پایه تولید(ماشین، ایستگاه، شیفت های کاری، ثبت سریال محصول)
 برنامه ریزی تولید (MPS / Master Production schedule)
 تقویم کاری تولید
 برنامه ریزی تولید (بصورت روزانه، هفتگی،ماهیانه و ...) – بر اساس BOM
 مدیریت ایستگاه های خط تولید
 میدیرت ظرفیت منابع (Detail Capacity Planning) (برنامه ریزی ماشین آلات / نیروی انسانی / ابزار و قالب / موجودی مواد) – بر اساس توقفات
 مدیریت ظرفیت آزمایشی (Rough Cut Capacity Planning) (سرانگشتی)
 مدیریت گلوگاه ها
 مدیریت بودجه
 گزارشات

2. برنامه ریزی مواد (Material Requirement Planning)

 تقویم کاری آزمایشی تولید
 پیش بینی برنامه ریزی مواد (بر اساس پیش بینی سفارشات و سهم فروش و BOM)
 تحقق برنامه ریزی مواد
 محاسبه خودکار نیازمندی های خرید و تولید و پیشنهاد تاریخ خرید و تولید هر کالا
 محاسبه بر اساس تاریخ نیاز، تاریخ سفارش، ذخیره احتیاطی، BOM و مواد جایگزین ... .
عملکرد تولید
 تغذیه خط
 درخواست کالا برای تغذیه خط
 3.مدیریت عملکرد تولید
 امکان ثبت خودکار وضعیت تولید با ایجاد ارتباط با سیستم PLC
 ثبت گزارش روزانه تولید
 ثبت ضایعات تولید (تجمیعی / بر اساس برنامه)

 ثبت نیروی انسانی تولید
 گزارشات
بالانس
 کنترل مصرف
4. اطلاعات مهندسی
 اطلاعات پایه (اطلاعات Part No، سریال، نقشه، شماره فنی)
 درخت محصول
 ثبت مواد، ماشین، نیروی انسانی، ابزار
 ثبت تغییرات مهندسی
 تعریف فرمول
 ثبت منابع جایگزین
 برنامه ریزی نمونه اولیه
برنامه ریزی بودجه نمونه اولیه
5. انبار
اطلاعات پایه انبار (واحد های بسته بندی، واحد های اندازه گیری و تبدیل آنها به یکدیگر، تعریف انواع رسید و حواله«خرید، فروش، مصرف»، ثبت لزوم استعلام)
 قابلیت آدرس دهی کالا – انبار شناور
رتبه بندی کالا (قیمت، میزان مصرف، درجه اهمیت)
کنترل زمان انقضا
انبار گردانی
تولید سند مالی
 محاسبه ریال مصرف
قابلیت تعریف FIFO و LIFO
 پشتیبانی از انبار های سریالی و بچ
5. کنترل کیفیت
6. آزمایشگاه
7. کالیبراسیون
8. تعمیرات و نگهداری

امکانات  مدیریت ارتباط با مشتری نادین :

تعاریف:
• تعریف مشتریان بالقوه (حقیقی، حقوقی)
• تعریف مشتریان واقعی (حقیقی، حقوقی)
• تعریف نوع ، رتبه بندی ، وضعیت و زمینه ی فعالیت مشتری بالقوه
• امکان تعریف روال کاری بر مبنای نوع مشتریان (Workflow)جهت فروش و خدمات پس از فروش) و اضافه نمودن آن به وضعیت مشتریان در هر لحظه
بازاریابی:

• دسته بندی مشتریان بر اساس زمینه فعالیت
• امکان تعریف نواحی
• امکان تعریف عوامل فروش در سطوح مختلف همراه با تخصیص و محاسبه ی پورسانت جهت فروش های صورت گرفته
• امکان تعریف رقبا و قیمت کالاهای رقیب
• ثبت اعتبارسنجی مشتریان بالقوه جهت مشخص نمودن وضعیت اعتبار آنها
• مسیربندی جهت ویزیتورها
• تعریف طرح بازاریابی و هدف گذاری (Target) (بر مبنای نوع مشتریان، ناحیه، ویزیتور و میزان فروش در بازه های تاریخی متفاوت و درصد تحقق هدف )
• برنامه ریزی بازاریابی توسط مدیر بر اساس مسیر، بازاریاب، مشتری و مشتری بالقوه در بازه های تاریخی مشخص شده
• امکان ثبت مکان های موردنظر در یک مسیر جهت ویزیت بازاریاب ها
• تعیین تعداد قرارهای مشخص برای یک مشتری در یک بازه خاص

پیگیری:

• امکان زمانبندی برای تماس بایک مشتری(مشتری بالقوه) به صورت تلفنی؛ حضوری؛ ارسال فکس؛ ایمیل و...
• تعریف کار برای عوامل(پرسنل) بصورت دوره ای (روزانه، هفتگی،ماهانه) و با امکان قرار دادن آلارم برای عوامل(پرسنل)
• امکان مشاهده کارهای تعریف شده برای هریک از عوامل توسط مدیر مربوطه
• نمایش آخرین وضعیت مشتری (مشتری بالقوه) در هنگام تماس مشتری (مشتری بالقوه) از قبیل آخرین پیش فاکتور، آخرین فاکتور، آخرین وضعیت بدهی، آخرین ویزیت حضوری، آخرین تماس تلفنی و متن صحبتهای انجام شده و ...
• امکان ثبت گزارشات روزانه (ویزیت های حضوری یا تلفنی، سؤال ها و جواب های صورت گرفته با مشتری (مشتری بالقوه) و تغییر وضعیت (state) مشتری (مشتری بالقوه) از یک مرحله در روال تعریف شده به مرحله بعد
• امکان نمایش وضعیت کنونی مشتری در روال بازاریابی تعریف شده برای این مشتری و پیشنهاد مرحله ی بعدی انجام کار
• امکان ثبت هزینه های بازاریابی درهر ملاقات حضوری از قبیل ایاب و ذهاب، اشانتیون و ...

ارزشیابی عوامل فروش:

• تعیین شاخص های مربوط به هر کار(پروژه)
• تعیین شاخص های مربوط به هر یک از عوامل
• امکان ارزش گذاری روزانه ، هفتگی و ماهانه برای هر کار(پروژه) و هر یک از عوامل
• تعیین درصد پیشرفت هر کار(پروژه) و ثبت در شاخص مربوطه
• گزارش از وضعیت پیشرفت هر پروژه
• گزارش ارزشیابی از هر کار(پروژه)

قرارداد:

• ثبت درخواست (سفارش) مشتری (مشتری بالقوه)
• ثبت پیش فاکتور برای مشتری (مشتری بالقوه)
• ثبت قرارداد برای مشتری ( مشتری بالقوه) به همراه آلارم های مربوطه

تزارشات:

• تهیه ی گزارشات روزانه، هفتگی و ماهانه ی تماس های حضوری و تلفنی در رابطه با یک مشتری، مشتری بالقوه و یا بازاریاب ها
• پیگیری آخرین وضعیت مشتریان(مشتریان بالقوه) در هر لحظه
• گزارش عملکرد عوامل (پرسنل) در پیگیری ها به صورت کلی و یا در رابطه با یک مشتری خاص
• گزارش صورت هزینه انجام شده در رابطه با یک مشتری(مشتری بالقوه)
• گزارش از تماس های گرفته شده در یک بازه تاریخی
• گزارش از اطلاعات مشتریان، نمایندگان و تامین کنندگان

ارتباطات:

امکان استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط تماس جهت مدیریت و زمانبندی ارتباط با مشتری از طریق ارسال پیامک، نمابر و پیام اکترونیکی
• امکان تعریف قابل پیام‌های ارسال (پیام کوتاه ، فکس و ایمیل)
• در دسترس بودن فیلدهای مورد نظر در دفترچه تلفن، فاکتور فروش و ... جهت تعریف قالب
• امکان انتخاب فایل‌های تصویری جهت تعریف قالب
• امکان تعریف شرایط خودکار ارسال پیام
• امکان تعریف نحوه ارسال پیام به صورت خودکار (پیام کوتاه ، فکس و ایمیل)
• امکان تکرار ارسال پیام به صورت سالانه، ماهانه، روزانه و تعداد در روز
• ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام‌های دریافت شده
• ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام‌های ارسال شده
• ایجاد صفحه مدیریت ارتباط جهت رویت پیام‌های پیشه نویس و در حال ارسال
• امکان تنظیم ایمیل‌های مختلف جهت رویت ایمیل‌ها در سیستم مدیریت ارتباط
• امکان دسته بندی مشتریان جهت ارسال پیام به صورت پیام کوتاه ، ایمیل و فکس

 

سیستمهای تخصصی نادین

  • طراحی و پیاده سازی سیستم های سفارشی برنامه ریزی تولید (MPS / Master Production schedule)
  • توقفات و محاسبات ظرفیت ماشین و گلو گاه های تولید
  • طراحی و پیاده سازی سیستم های سفارشی برنامه ریزی مواد (Material Requirement Planning)
  • محاسبه ذخیره احتیاطی،زمان و مقدار بهینه سفارش، نقطه سفارش و ...
  • ثبت سفارش خودکار کالا برای واحد بازرگانی
  • طراحی و پیاده سازی سیستم های تولید
    • گزارشات بالانس
    • گزارشات کنترل مصرف
    • گزارشات تغذیه خط
    • کنترل فرآیند و گزارشات ضایعات (PPM و ...)
    • گزارشات راندمان تولید (ماشین، ایستگاه، نیروی انسانی)
  • ردیابی محصول و مواد در خط تولید
  • امکان استفاده از بارکد و RFID  در ردیابی محصول

S5 Box

Login

Register